понедельник, 19 марта 2012 г.

Memoria Neamului

    Memoria Neamului asa se numeste un muzeu din Chisinau pe strada Negruzzi 4.Intimplator l-am observat,cint cautam un birou notarial pe alaturi!Cu ce se deosebeste acest muzeu de altele?Este un muzeu  de COMEMORAREA VICTIMELOR COMUNISMULUI!Doamna Feodosia,o doamna in virsta care lucreaza acolo,si care a fost si Ea deportata la capatul pamantului(cum s-a exprimat )povesteste de acea strasnica vreme,arata multe ziare de pe timpuri,documente,carti,tablouri.!Am zis ca numaidecit revin,caci nu aveam mult timp la dispozitie,va propun si voua,e o istorie acolo,e adevarul.Si inca odata,m-am convis ca armata sovietica a adus doar raul,ne-au ocupat sovieticii.De ce scriu inca odata m-am convins?Da fiindca la scoala la Istorie am invatat altceva,pe deasupra,daca scria de USSR,nu scriau de rau.Asa ca imi pare bine ca ISTORIA ROMANILOR  a revenit prin scoli,si mi-e in sula ce zic,si cum se simt minoritatile din RM.
  Oameni buni vizitati acest muzeu,nu o sa va dezamagiti!


Комментариев нет:

Отправить комментарий